Spotřebovat až 20%obsahu produktu a pokud není spokojen, výrobek do 30 dnů vrátit.
Ve své kanceláři si stáhněte ,, Reklamační protokol“ a vyplňte jej. Spolu s reklamovaným produktem zašlete poštou na adresu sídla společnosti Eurona.
Pokud nejste spokojeni s účinností produktů, nejdříve se však obraťte na svého sponzora. Poradí Vám, jak výrobek používat. Často i malá změna ve způsobu použití hodně pomůže a přinese očekávaný výsledek.
Tato garance vrácení nám dává obrovskou výhodu proti například kamenné drogerii. Každý objednaný produkt je totiž vlastně vzorkem (samozřejmě pokud není na jedno použití). Nebojte se objednat více produktů. Prostě si je vyzkoušíte a uvidíte. Jsem si jistá, že budete spokojeni. Nabídněte to i ve Vašem okolí. Je to úžasná možnost např. pro ekzematiky, kteří se bojí změnit své osvědčené přípravky. Takhle mají šanci výrobek vyzkoušet a ujistit se, že jim naopak život usnadňuje.